همکاری و مشاوره در محل دفاتر تازه تاسیس

همکاری با دفاتر اسناد رسمی و معرفی نیروی کار

نحوه صحیح تنظیم اسناد و کار با سامانه ثبت آنی از جمله مهم ترین و حساس ترین اموری هستند که اکثر دفاتر تازه تاسیس یا دفاتری که بموجب ماده 69 مشغول بکار شده اند و هنوز سردفتر محترم و سایر عوامل و کارمندان دفترخانه آشنایی کامل و دقیق به آنها ندارند با آنها مواجه می باشند .
هر گونه خطا و یا عدم مهارت در نحوه تنظیم اسناد که تنوع آنها بسیار زیاد می باشد از جمله اسناد قطعی ملک ، رهنی ، سرقفلی ، انتقال اجرایی ، تعویص وثیقه ، انواع صلح  و وکالتنامه ها ، تقسیم نامه ، اقرارنامه و تعهدنامه و …. موجب می شود تا مسئولیت حقوقی و کیفری و انتظامی گریبان گیر سردفتر شود.

سردفتران عزیز باید به نحوه ی صحیح تنظیم کلیه اسناد و خدمات ثبتی و سایر امور دفترخانه آشنایی کامل پیدا کنند تا بتوانند در ادامه دوران خدمت خود به بهترین شکل ممکن و با مهارت کامل مشغول به کار شوند و دفتر خود را اداره نمایند.مشکلات شغل سردفتری چیست؟

همکاری و مشاوره در محل دفاتر تازه تاسیس

استعلامات لازم برای تنظیم اسناد رسمی
دفترخانه.کام

مزایای حضور مشاور و همکار حرفه ای در محل دفترخانه

با توضیحاتی که ارائه شد و با توجه به درخواست های مکرر سردفتران عزیز که تازه مشغول به کار شدند تصمیم گرفتیم تا در ادامه خدمات سایت دفترخانه دات کام و آموزشگاه کارآموزی تخصصی سردفتری ، اقدام به حضور در دفاتر تازه تاسیس و انجام مشاوره و همکاری نماییم. از مزایای حضور فیزیکی در محل دفترخانه می توان به نکات ذیل اشاره کرد.

جلوگیری از بروز اشتباه در تنظیم اسناد و یا ارایه راهکار در صورت بروز مشکل

بررسی اسناد و مدارک ابرازی با هماهنگی سردفتر جهت جلوگیری از تنظیم سند بر اساس مدارک جعلی

رفع اشکال در صورت بروز ایراد در کار با سیستم ثبت آنی یا برنامه های مربوطه

آموزش کار با سیستم ثبت آنی به یک نفر اپراتور بصورت رایگان

تنظیم اسناد در صورت عدم حضور کارمندان با توافق مشاور و سردفترکتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

آموزش تخصصی سند نویسی و معرفی به دفاتر اسناد رسمی

آموزشگاه  وفاگستر در ادامه فعالیت های آموزشی خود در حیطه دفاتر اسناد رسمی این بار با توجه به درخواست همکاران محترم اقدام به جذب نیروی کار ( سند نویس و اپراتور ) نموده است.
متقاضیان عزیز می توانند با ثبت نام در دوره های کارآموزی تخصصی کار در دفترخانه علاوه بر یادگیری حرفه ای کار در دفترخانه دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار و اخذ مدرک معتبر از آموزشگاه ، با توجه به نیاز دفاتر تازه تاسیس از طرف آموزشگاه جهت فعالیت و استخدام در دفاتر اسناد رسمی معرفی و بهره مند شوند.

(( لطفا جهت هماهنگی های لازم و ثبت نام با شماره ذیل تماس گرفته یا در واتساپ یا پیامک درخواست خود را ارسال نمایند.))

همراه و واتساپ : 09037900878 خط تماس : 33182790-021

استعلامات لازم برای تنظیم اسناد رسمی

آموزشگاه تخصصی کارآموزی سردفتری و وکالت

سوالات متداول

سلام خدمت شما سردفتر عزیز. مطمئنا شما باید برای شروع کار حتما آمادگی لازم رو داشته باشید.کاری که آموزشگاه ما انجام میدهد برگزاری کلاس هاس حضوری و آنلاین سردفتری هست.ضمن اینکه در حال حاضر با پیشنهاد قابل تامل و تکرار نشدنی میتوانیم سندنویسان باتجربه و خبره را برای مشاوره و همکاری به دفاتر اعزام نماییم.

سلام.وقت بخیر.بله .دقیقا هدف ما از حضور مشاورین و سندنویسان خبره و زبده آموزش کلیه اسناد و در صورت نیاز تنظیم اسناد هست.

سلام و عرض ادب. همکاران ما در محل دفترخانه حاضر می شوند.با هماهنگی سردفتر اقدامات ابتدایی تا انتهایی تنظیم کلیه اسناد رو انجام می دهند.برای شروع کار قرارداد کاری به صورت 3 ماهه می باشد که در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.لطفا برای اطلاع کامل از شرایط حضور مشاورین در محل و سایر موارد با مدیریت آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.09037900878   –    44486107

سلام جناب سردفتر عزیز . ممنون بابت لطف و عنایتی که شما نسبت به اینجانب دارید.فعلا محدوده کاری مشاورین ما داخل محدوده شهر تهران و ترجیحا شرق تهران هست.ولی ان شاله در آینده نزدیک به تمام نقاط تهران و حومه مشاورین و سندنویسان خود را اعزام خواهیم کرد. در هر صورت هر کمکی از دست بنده و مجموعه آموزشی ما بر بیاد انجام خواهیم داد.موفق باشید.

سلام سرکار خانم صادقی. تبریک میگم.بسیار عالی.تعداد مشاورین ما بسیار محدود هست.و از اول شهریور ماه شروع به همکاری با دفاتر خواهند کرد.حتما به شما معرفی خواهم کرد.موفق باشید.خیلی خوشحال شدم

سلام خدمت شما و عرض ادب.در حال حاضر قرارداد بصورت 4 ماهه هست که در صورت توافق طرفیق ادامه پیدا خواهد کرد.در مورد مبلغ دریافتی مشاورین با مدیریت تماس بگیرید تا به طور کامل شرایط رو خدمتتون عرض کنند.     09037900878

سلام دوست عزیز.تمام همکاران و مشاورینی که به دفاتر معرفی میشوند با تجربه کاری بالا هستند و از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید اینجانب می باشد.ضمن اینکه انتخاب مشاور با سردفتر محترم هست .

6 پاسخ

  1. سلام جناب وفایی من ایمیل هم زدم جواب ندادید .گفتم هزینه فلش و کتاب و بفرمایین باذکر شماره کارت جهت انتقال وجه و همچنین فیلمهای دوره شما.بنده محسن دهقانی هستم از شهر اصفهان از
    قبولیهای آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱همراه ۰۹۱۳۲۷۰۳۴۳۱
    در پیام رسان ایتا هم هستم

    1. سلام وقت بخیر همکار عزیز.به علت بروزرسانی سایت امکان جوابگویی نبود. در صورت تمایل به شماره ذیل تماس بگیرید.
      09037900878

  2. سلام وقت بخیر من فرد باز نشسته هستم سنم 61سال آیا در این سن می شود در این دوره شرکت کنیم هزینه این دوره چقدر است سپاس

    1. سلام جناب صادقی.این شغل مشکلات و حساسیت های زیادی ذارد و شاید برای سن شما زیاد مناسب نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4/5 - (4 امتیاز)