کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

چاپ دوم

کتاب آموزش تخصصی سردفتری

در ادامه فعالیت های این مجموعه آموزشی  در خصوص کارآموزی کار در دفاتر اسناد رسمی و  سردفتری به روش حضوری و غیرحضوری ( آنلاین) دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار و استقبال همکاران و دوستان عزیز ، بنابر درخواست های متعدد و نیازی که در خصوص مرجعی نوشتاری به عنوان کتاب آموزش تخصصی کار در دفاتر اسناد رسمی احساس می شد ، این دفترخانه برای اولین بار اقدام به تهیه و انتشار کتابی با مضمون آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی ویژه سردفتران ، دفتریاران و سندنویسان نموده است که البته این کتاب می تواند به عنوان مرجعی برای آموزش عملی و تخصصی مورد استفاده دانشجویان و اشخاصی که به تحصیلات دانشگاهی در رشته های مرتبط با حقوق ثبت مشغول می باشند مورد استفاده قرار گیرد.کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی جهت یادگیری نحوه ی تنظیم اسناد و آمادگی اطلاعات عملی در مرحله اختبار سردفتری مفید است.

پس از استقبال مخاطبین عزیز از کتاب فوق الذکر تصمیم گرفتیم تا اقدام به چاپ  این کتاب همراه با اصلاحات و الحاقات جدید بنماییم.

لطفا پس از خرید اینترنتی کتاب چاپی برای ثبت سفارش و اخذ آدرس جهت ارسال با بخش توزیع هماهنگ بفرمایید .

همراه و پیامک : 09037900878 تماس : 33182790 - 021

عرضه مجموعه کتاب و فیلم های آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی

با توجه به توضیحاتی که بیان کردیم و نظر به اینکه دوستان و مخاطبین بسیاری درخواست برگزاری کلاس های آمادگی آزمون سردفتری را از مجموعه آموزشی ما داشتند ، واقعیت چنین است که هدف ما انتقال تجربیات سردفتری در غالب کارآموزی پیشرفته به متقاضیان می باشد و صحیح نیست با دادن وعده های واهی اشخاص را به قبولی در آزمون سردفتری امیدوار نمایند.

قیمت : 220000 تومان – ارسال بین 2 الی 4 روز

قیمت : 180000 تومان – دانلود آنی

** (( هزینه ارسال ( پیک ، تیپاکس و پست ) با خریدار می باشد ))**

عرضه مجموعه کتاب و فیلم های آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی

چاپ دوم کتاب تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

نمایش ویدیو درباره کاور کتاب وفایی

مجموعه دی وی دی فیلم های آموزشی

یکی دیگر از روش های آموزشی که در حال حاضر در تمام زمینه ها و حرفه های مختلف کاربرد دارد آموزش از طریق تصویر و فیلم های آموزشی می باشد.

مزایای یادگیری از طریق فیلم های آموزشی در این است که متقاضیان می توانند به روش های مختلف و به راحتی به این ویدیو ها دسترسی پیدا نمایند و در منزل از آن استفاده نمایند.

لذا در این خصوص آموزشگاه وفاگستر برای اولین بار اقدام به تهیه  و عرضه فلش مموری 16 گیگ مشتمل بر 16 فیلم کامل و جامع  آموزش ثبت آنی و نحوه ی تنظیم اسناد  همراه با نمونه فرم اسناد و مدارک و شرایط و متون حقوقی نموده است.
از جمله موارد آموزشی  :

1 – کلیه اسناد وکالت و تفویض وکالت 2 – کلیه اسناد قطعی منقول و غیرمنقول 3 – ارسال کلیه استعلامات ( ثبت ، دارایی ، نامه اتوماسیونی و سند تک برگی ) 4 – انتقال اجرایی 5 – تقسیم نامه 6 – انواع اسناد رهنی بانکی و غیر بانکی ( تعویض وثیقه ، متمم و مازاد مالی و جعاله ) 7 – اجاره نامه 8 – وکالت تعویض پلاک 9-فک رهن و صدور اخطاریه ، گواهی امضاء ، اقرارنامه اصلاحی 10-فیلم کامل از کلیات سایت سامانه ثبت الکترونیک اسناد

ویدیو های آموزش وکالت
مدرس وکالت

نحوه ارائه خدمات آموزشی و کتاب کار در دفاتر اسناد رسمی

این آموزشگاه در زمینه آموزش های تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی ، شامل کارآموزی سردفتری و نحوه تنظیم اسناد و آموزش سندنویسان و اپراتوران عزیز به روشهای ذیل عمل می نماید:

1- کلاس های حضوری آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی (به تعداد محدود) دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار ویژه سردفتران و دفتریاران و علاقه مندان به کار در دفاتر اسناد رسمی.

2- آموزش های آنلاین و غیر حضوری جهت آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی و نحوه صحیح تنظیم اسناد آموزش غیر حضوری و آنلاین سردفتری | آموزش مجازی ثبتی که به سادگی امکانپذیر می باشد و البته با وجود شرایط موجود روش مطمئن و راحتی برای آموزشهای مذکور می باشد.آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی

3- عرضه کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی و فلش مموری 16 گیگ حاوی16 فیلم کار با سیستم ثبت آنی و نحوه تنظیم اسناد به صورت پک های آماده شده دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار جهت ارائه به علاقه مندان و متقاضیان در تهران و سایر شهرستان ها از طریق پیک یا پست و تی باکس در حداقل زمان ممکن.ویدیو های جامع آموزشی سردفتری

نحوه تهیه کتاب و فیلم های آموزشی

علاقه مندان و متقاضیان می توانند جهت تهیه مجموعه دی وی دی های آموزش تنظیم کلیه اسناد به همراه کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی (ویژه سردفتران و دفتریاران و سند نویسان) که البته می تواند به عنوان مرجع عملی و تخصصی برای اشخاصی که در رشته های مرتبط با حقوق ثبت در دانشگاه ها مشغول تحصیل می باشند محسوب شود ، به طرق ذیل اقدام نمایند:

مراجعه حضوری به تنها مرکز پخش کننده کتاب و فیلم های آموزش ثبت آنی ( آموزشگاه آزاد خدمات حقوقی وفاگستر )  تلفن تماس :       33182790 – 021

به صورت غیر حضوری و ارسال به تمام نقاط تهران ( پیک )  و سایر شهرستانها ( پست یا تی باکس)  از طریق ارتباط و  هماهنگی پیامک ،واتساپ یا پیام رسان بله . تماس با آموزشگاه حقوقی وفاگستر همراه: 09037900878

دانلود کتاب ( pdf ) از سایت دفترخانه

آموزش آنلاین سردفتری

پشتیبانی سایت daftarkhane.com از مخاطبین مجموعه آموزشی

در ادامه آموزش هایی که این آموزشگاه در قالب کتاب آموزش کاربردی و تخصصی کار در دفاتر اسناد رسمی در حوزه فعالیت این شغل به نگارش درآورده و نیز کلاس های آموزش حضوری و غیر حضوری و فیلم های آموزشی را برای برای اولین بار در ایران  تهیه کرده و عرضه نموده است ، که البته با توجه به قوانین و شرایط حاکم بر عملکرد دفاتر در تنظیم اسناد و در حال حاضر نگارش یافته است ، تصمیم مهمتری را اتخاذ نموده است تا به مخاطبین آین آموزشها پس از استفاده و حتی در دوران فعالیت حرفه ای خود در دفترخانه ، پشتیبانی علمی و عملی ارائه دهد تا در صورتی که ابهام یا اشکالی بوجود آمد بتواند اقدام مثبتی انجام داده باشد که البته باعث افتخار ما و مجموعه آموزشی ما خواهد بود. همچنین اگر تغییراتی در آینده در خصوص این قوانین و یا سیستم حاصل شود ، این مجموعه نیز تغییرات مذکور را در چاپ های بعدی کتاب و ویدیو های آموزشی  لحاظ خواهد کرد.

امیدواریم که این مجموعه آموزشی برای دوستان مفید فایده باشد و ما را با انتقادات و پیشنهادات خود در بهبود مجموعه ارائه شده یاری نمایید.
اسماعیل وفایی سردفتر و مدیر آموزشگاه وفاگستر اسماعیل وفائی سردفتر اسنادر رسمی ۱۱۵۲ ، اسماعیل وفایی

سوالات متداول

کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی که ویژه سردفتران و دفتریاران و سند نویسان برای اولین بار نگارش یافته است حاوی تمام امور مربوط به دفترخانه میباشد.
از بدو تاسیس دفترخانه و نحوه مدیریت آن تا تنظیم کلیه اسناد رسمی از جمله :

  • اسناد منقول ،
  • غیرمنقول ،
  • سرقفلی ،
  • صلح عمری ،
  • اسناد بانکی ،
  • انتقال اجرایی ،
  • اسناد رهنی ،
  • اقرار نامه ها و …. که یک دفترخانه  برای بهبود وضعیت کیفی و کمی کار خود باید در آنها تخصص داشته باشد .

اصولا کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی جهت استفاده سردفتران محترم که تازه شروع بکار نموده یا دوره کارآموزی موفقی را نگذرانده اند و همچنین برای دفتریارانی که قصد دارند تا در کنار سمت دفتریاری خود به تنظیم اسناد بپردازند و نیز برای اپراتوران و سندنویسانی که می خواهند در نحوه تنظیم صحیح کلیه اسناد مهارت بالایی کسب کنند نگارش یافته است.
لذا از آنجایی که این کتاب به صورت کاربردی و تخصصی گردآوری شده است می تواند مورد استفاده دانشجویان و اشخاصی که در رشته های مرتبط با حقوق ثبت در دانشگاه ها مشغول تحصیل می باشند نیز قرار گیرد.

دی وی دی آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی شامل 8 ویدیوی نحوه تنظیم  صحیح کلیه اسناد رسمی می باشد که علاوه بر آن به بیان نکات مهم و تجربی در این خصوص پرداخته می شود.ضمن اینکه 2 ویدیوی آموزش ثبت آنی نیز برای آموزش کار با سیستم ثبت آنی در دی وی دی مذکور در نظر گرفته شده است.

کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد بصورت مجموعه ای کامل از نحوه تنظیم اسناد و کلیه موارد و نکات کلیدی و تجربی که دفترخانه باید از آن آگاهی داشته باشد تهیه و گردآوری شده است که البته با توجه به قوانین و مقررات زمان تنظیم کتاب ، نگارش یافته است و می تواند مرجع کاملی برای سردفتران دفتریاران و کارمندان و حتی دانشجویان مرتبط با حقوق ثبت باشد.

کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی شامل 3 سرفصل می باشد.

  1.  اصول مدیریتی دفترخانه
  2. نحوه تنظیم و ثبت اسناد رسمی که شامل کلیه اسناد از جمله اسناد منقول ، غیرمنقول، سرقفلی، صلح عمری، قطعی_رهنی، انتقال اجرایی،وکالتنامه،تقسیم نامه…و سایر خدمات ثبتی می باشد.
  3. یادآوری نکات مهم  می باشد.

علاقه مندان و متقاضیان می توانند جهت تهیه مجموعه دی وی دی های آموزش تنظیم کلیه اسناد به همراه کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی (ویژه سردفتران و دفتریاران و سند نویسان) که البته می تواند به عنوان مرجع عملی و تخصصی برای اشخاصی که در رشته های مرتبط با حقوق ثبت در دانشگاه ها مشغول تحصیل می باشند محسوب شود ، به طرق ذیل اقدام نمایند:

1- مراجعه حضوری به تنها مرکز پخش کننده کتاب و فیلم های آموزشی (مجموعه فرهنگی هنری طنین چاپ) دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار با مدیریت آقای قاسمی

2- به صورت غیر حضوری و ارسال به تمام نقاط تهران و سایر شهرستانها از طریق ارتباط و هماهنگی با مجموعه طنین چاپ نماینده انحصاری پخش کتاب و دی وی دی آموزشی. تلفن تماس:           44457945  –   44474763 -021
همراه:                 09904257369   – 09124257369
اینستاگرام:           chap_tanin

اصولا کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی بطور کامل مطالب لازم را تشریح می کند.
ولی توصیه می شود دی وی دوی حاوی نحوه تنظیم صحیح کلیه اسناد و کار با سیستم ثبت آنی نیز جهت تکمیل امر آموزش تهیه شود که البته عرضه کتاب آموزشی و دی وی دی مذکور بصورت یک پک واحد در حال حاضر قابل عرضه و ارایه به علاقه مندان و متقاضیان عزیز بصورت حضوری و یا ارسال به تمام نقاط تهران و سایر شهرستانها به نحو مقتضی می باشد.

این دفترخانه در زمینه آموزش های تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی ، شامل کارآموزی سردفتری و نحوه تنظیم اسناد و آموزش سندنویسان و اپراتوران عزیز به روشهای ذیل عمل می نماید:

  1. کلاس های حضوری آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی (به تعداد محدود) دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار ویژه سردفتران و دفتریاران و علاقه مندان به کار در دفاتر اسناد رسمی.
  2. آموزش های آنلاین و غیر حضوری جهت آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی و نحوه صحیح تنظیم اسناد آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی که به سادگی امکانپذیر می باشد و البته با وجود شرایط موجود روش مطمئن و راحتی برای آموزشهای مذکور می باشد.
  3. عرضه کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی و دی وی دی حاوی 8 فیلم آموزش نحوه صحیح تنظیم اسناد و 2 فیلم آموزش روش کار با سیستم ثبت آنی به صورت پک های آماده شده دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار جهت ارائه به علاقه مندان و متقاضیان در تهران و سایر شهرستان ها بنحو مقتضی.
جناب آقای وفایی

نویسنده : اسماعیل وفائی

سردفتر دفتر اسناد رسمی مدیر آموزشگاه آزاد حقوقی وفاگستر نویسنده ی کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

(( برای آشنایی با سایر فعالیت ها به لینک ذیل مراجعه فرمایید ))

کلیک کنید

خوشحال می شویم پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم

8 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر.
      خیر.فروش کتاب انحصارا به موسسه خصوصی واگذار شده است.جهت ثبت سفار و ارسال با شماره ذیل تماس بگیرید
      09037900878
      02133182790

  1. سلام وعرض ادب .لطفا شماره کارت جهت خرید فیلم کلاسهاتون و خرید کتاب بفرستید جناب وفایی .سپاس
    از محبت شما .محسن دهقانی از اصفهان .
    این دومین ایمیل منه

    1. سلام وقت بخیر.پوزش از تاخیر در پاسخگویی.سایت در حال بروزرسانب بود.
      لطفا برای ثبت سفارش و ارسال با شماره ذیل تماس بگیرید یا پیام بدهید.
      09037900878

  2. باسلام من تمایل دارم کتاب کار در دفترخانه را تهیه کنم اما موفق به ثبت سفارش نمیشم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چون نیاز فوری به این کتاب دارم

    1. سلام وقت بخیر . لطفا با شماره 09037900878 تماس بگیرید یا پیامک بدهید. دوستان هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.واتساپ

  3. با سلام، درخصوص یک پرونده حقوقی که کارشناس جعل نتونست بررسی کنه امضای مرحوم پدرم رو. که رای قطعی داده شد، آیا میشه نسبت به دفتر اندیکاتور، دفترخونه ادعای جعل کرد نسبت به امضای مرحوم پدرمون و تاریخ اون دفتر، که چندسال تغییرش داده اند.

    1. سلام.در دفتر اندیکاتور امضایی اخذ نمیشود.اگر منظور شما دفتر رسید یا دفتر سردفتر هست . بله. می شود ادعای جعل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (5 امتیاز)