چاپ دوم کتاب آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی

فهرست عناوین

پیشگفتار:

هدف از چاپ دوم کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی:

پس از نگارش کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی و استقبال مخاطبین محترم تصمیم گرفتیم تا با اعمال اصلاحات لازم و الحاقات مورد نیاز کتابی جدید برای استفاده سردفتران ، دفتریاران ،سندنویسان و دانش آموختگان حقوق ثبت به چاپ دوم برسانیم. امیدواریم که مجموعه جدید مورد قبول و رضایت دوستان قرار گیرد.کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

  • موارد اصلاحی کتاب آموزش کار در دفترخانه1- اعمال تغییرات ایجاد شده در نحوه ی تنظیم سند از لحاظ مراحل سند نویسی و ماهوی
    2-تغییرات مربوط به کار با سیستم سامانه ثبت آنی و شکلی
    3-تغییراتی که خارج از محدوده تنظیم اسناد بوده ولی بطور مستقیم با دفترخانه در ارتباط است.
  • موارد الحاقی کتاب جدید آموزش سردفتری و کار در دفترخانه1- مباحث و موضوعاتی که در کتاب اول کمتر اشاره شده به را به طور مبسوط توضیح دادیم.
    2-موارد و موضوعاتی که بنا به درخواست مخاطبین در کتاب جدید بیان شده است : ازجمله ، انواع اجاره ، ارث و …
    3-آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران ( مصوب 1400/1/10 )

پکیج آموزشی کار در دفاتر اسناد رسمی

اگر چه کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی بعنوان اولین مرجع آموزشی در این زمینه به نگارش در آمده و در چاپ دوم سعی شده تا به بالاترین کیفیت ممکن در اختیار علاقه مندان قرار گیرد ، لذا پیشنهاد ما به متقاضیان محترم این است که 4 عدد دی وی دی آموزش نحوه تنظیم کلیه اسناد مشتمل بر 16 ویدیو ی آموزش کار با سیستم ثبت آنی ویدیوهای آموزش سردفتری و کار با سیستم ثبت آنی می تواند در کنار این کتاب مکمل آموزشی بسیار مفیدی برای دوستان باشد و علاوه بر آن می توانند از پیشتیبانی رایگان ایندفترخانه بهره مند شوند.
ویدیو ذیل در این خصوص توسط اسماعیل وفایی سردفتر و مدیر آموزشگاه حقوقی وفاگستر و مولف کتاب فوق الذکر تهیه شده است:

فیلم زیر را ببینید

کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی ( چاپ دوم )

سوالات متداول

کتاب جدید کار در دفترخانه شامل چه مواردی می شود؟

موارد اصلاحی کتاب آموزش کار در دفترخانه1- اعمال تغییرات ایجاد شده در نحوه ی تنظیم سند از لحاظ مراحل سند نویسی و ماهوی . تغییرات مربوط به کار با سیستم سامانه ثبت آنی و شکلی . تغییراتی که خارج از محدوده تنظیم اسناد بوده ولی بطور مستقیم با دفترخانه در ارتباط است.موارد الحاقی کتاب جدید آموزش سردفتری و کار در دفترخانه .مباحث و موضوعاتی که در کتاب اول کمتر اشاره شده به را به طور مبسوط توضیح دادیم.موارد و موضوعاتی که بنا به درخواست مخاطبین در کتاب جدید بیان شده است : ازجمله ، انواع اجاره ، ارث و …آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران ( مصوب 1400/1/10 )

مشخصات کتاب چاپ دوم کتاب آموزش سردفتری چیست ؟

کتاب جدید کار در دفاتر اسناد رسمی ( چاپ دوم ) مشتمل بر 150 صفحه می شود که با کیفیت بالا همرا ه با اصلاحات و الحاقات در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

نحوه تهیه کتاب آموزش تخصصی کار در دفترخانه چگونه است؟

فعلا و در حال حاضر مثل گذشته توسط مجموعه فرهنگی هنری طنین با مدیریت آقای قاسمی این کتاب ثبت سفارش و ارسال می گردد.که در آینده احتمالا کتابفروشی مشخصی برای دسترسی فیزیکی و حضوری خدمت علاقهمندان معرفی خواهد شد.

دانشجوی ترم آخر حقوق ثبت هستم و علاقه مند به کار در دفترخانه.آیا کتاب شما برای بنده مفید است ؟

بله حتما . یکی از اهداف نگارش این کتاب به همین منظور بوده است.زیرا دانش آموختگان حقوق ثبت و رشته های مربوطه پس از فارغ التحصیلی دارای علم کافی هستند لکن علم حقوقی به هیچ عنوان نمی تواند برای آنها جهت فعالیت در دفترخانه مفید باشد. بلکه باید مهارت لازمه را کسب کند که کتاب مذکور یا پکیج های آموزشی ما یکی از روشهای آموزشی عملی و کاربردی می بآشد.

منظور از پکیج آموزشی تنظیم اسناد و کار با سیستم ثبت انی چیست ؟

هم زمان با نگارش چاپ اول کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی و با توجه به اینکه یادگیری فنون و مهارتهای نحوه ی تنظیم اسناد می تواند با آموزش کار با سیستم ثبت آنی کارایی بسیار بالاتری داشته باشد ؛ لذا اقدام به تهیه دی وی دی مشتمل بر 10 ویدیوی نحوه تنظیم اسناد و 12 ویدیو کار با سیستم ثبت آنی می شود  نمودیم که می تواند به صورت جداگانه یا یک پکیج در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

5/5 - (28 امتیاز)
آموزش غیر حضوری و آنلاین کارآموزی کار در دفاتر اسناد رسمی
دوره های افزایش مهارت های حقوقی
تدریس دروس تخصصی آزمون سردفتری
آموزش غیرحضوری کار در در دفترخانه
ویدیو های جامع آموزشی سردفتری
کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی
مشاوره آنلاین حضوری ثبتی دفتر اسناد رسمی

2 پاسخ

  1. با سلام وعرض احترام. چگونه می توانم فیلم های آموزشی کاردردفترخانه و کتاب آموزشی را تهیه کنم .ممنون از راهنمایی شما

    1. سلام وقت بخیر.لطفا جهت ثبت سفارش و ارسال فیلم های آموزش ثبت آنی و نحوه ی تنظیم اسناد به شماره ذیل پیامک بزنید یا در واتساپ پیام بدهید و یا تماس بگیرید.09037900878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *