ویدیوهای آموزش سردفتری و کار با سیستم ثبت آنی

فهرست عناوین

عرضه ویدیوهای آموزش کار در دفتر اسناد رسمی

کارآموزی در خصوص شغل سردفتری از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند بشدت در بهبود کیفیت و کمیت شغل سردفتری تاثیر مثبت بگذارد. دوره های کارآموزی برای سردفتران در نظر گرفته شده است که متاسفانه بدلایل مختلف رضایت آنها را جلب نکرده و پس از طی دوره مذکور نتوانسته اند مهارت و تخصص کافی برای اداره امور دفترخانه و نحوه صحیح تنظیم کلیه اسناد را از طریق ویدیوهای آموزش سردفتری و کار با سیستم ثبت آنی بطور کامل بیاموزند.
لذا با توجه به این موضوع و اینکه باید یک مرجع نوشتاری و تصویری برای سردفتران و بطور کلی تمامی اشخاصی که در دفاتر اسناد رسمی فعالیت می کنند وجود داشته باشد . لذا ایندفترخانه برای اولین بار اقدام به نگارش کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی ( ویژه سردفتران ، دفتریاران و کارمندان ) دفاتر اسناد رسمی نموده است که با توجه به استقبال علاقمندان به چاپ دوم نیز رسیده است.کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

کتاب آموزش تخصصی سردفتری

ویدیو های جامع آموزش تنظیم اسناد و کار با سیستم

علاوه بر نگارش ، چاپ و توزیع کتاب آموزشی فوق الذکر ایندفترخانه برای اولین بار اقدام به تهیه و تنظیم ویدیوهای آموزش سردفتری و کار با سیستم ثبت آنی در دفاتر اسناد رسمی به شکل کامل و جامع در قالب دو مجموعه نموده است :

  1. یک عدد فلش مموری 16 گیگ (پک کامل ) آموزش نحوه صحیح تنظیم کلیه اسناد در دفترخانه حاوی 16 ویدیو ی آموزشی کار با سیستم ثبت آنی که بصورت کامل و جامع بوده و همکاران و علاقه مندان می توانند از مجموعه مذکور استفاده نمایند تا مهارت تخصصی و عملی خود را تکمیل نمایند.ویدیو های جامع آموزشی سردفتری
  2. فلش مموری شامل 16 ویدیو آموزش کار با سیستم ثبت آنی که با توجه به آخرین روشها و به روزترین آنها تهیه و گردآوری شده که بصورت یک مجموعه جداگانه عرضه می گردد که در فضای اصلی سامانه ثبت آنی ضبط و تدوین شده است و شامل آموزش موارد ذیل می باشد :
  • تنظیم اسناد قطعی ملک و اتومبیل
  • اسناد انتقال اجرایی
  • رهنی و تعویض وثیقه و مازاد رهنی …
  • ارسال استعلام ثبت و دارایی
  • ارسال و درخواست سند تک برگی
  • تنظیم انواع وکالتنامه ها و تفویض وکالت
  • کلیات کار با سیستم ثبت آنی
  • فک رهن و اقرارنامه ارسالی
  • ارسال نامه اتوماسیونی

نحوه تهیه کتاب آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی و فیلم های آموزش ثبت آنی

(( از فیلم ذیل دیدن فرمایید ))


پشتیبانی آموزشگاه وفاگستر

علاوه بر اینکه این مجموعه در راستای آموزش کار در دفاتر اسناد رسمی بصورت کلاس های حضوری و غیر حضوری (آنلاین) دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار و نگارش کتاب آموزش تخصصی کار در دفترخانه و مجموعه ویدیو های آموزشی جهت استفاده سردفتران و دفتریاران و کارمندان کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی محترم و بطور کلی تمام اشخاصی که به نوعی علاقه به کار در دفتر خانه دارند ، این مهم را نیز در اولویت کار خود قرار داده که در صورتی که همکاران عزیز و مخاطبین محترم آموزش های فوق با ابهام یا اشکالی پس از استفاده از موارد آموزشی ایندفترخانه و حتی در دوران فعالیت کاری خود مواجه شدند ؛ می توانند از حمایت و پشتیبانی این مجموعه آموزشی بهره مند گردند که البته باعث افتخار ما و مجموعه آموزشی ما خواهد بود.

آموزش سر دفتری

عرضه کتاب و مجموعه فیلم های تنظیم اسناد و آموزش ثبت آنی

علاقه مندان و متقاضیان می توانند کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی و ویدیوهای آموزش سردفتری و کار با سیستم ثبت آنی فوق الذکر را از طریق تماس با آموزشگاه حقوقی وفاگستر تهیه نمایند.  کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

هماهنگی در واتساپ:        09037900878

خط تماس:                     33182790 -021

عرضه و پخش محصولات آموزشی به صورت حضوری و یا ارسال به تمام نقاط تهران و سایر شهرستانها امکان پذیر بوده و توسط آموزشگاه حقوقی وفاگستر پشتیبانی تماس با آموزشگاه حقوقی وفاگسترخواهد شد.

** هزینه ارسال ( پیک ، تیپاکس و پست ) با خریدار می باشد **


فیلم مربوط به مجموعه ویدیو های تنظیم اسناد و ثبت آنی


سوالات متداول 

مزیت و فایده اصلی استفاده از ویدیو های آموزش کار با سیتم ثبت آنی در چیست؟

آموزش ها کاربردی هستند و به صورت ویدئویی تهیه شده که جهت تسهیل در استفاده و یادگیری کلیه امور مربوط به دفترخانه و تنظیم اسناد می باشند.ضمن آنکه علاوه بر سردفتران ، سند نویسان و دفتریاران و اشخاصی که قصد دارند بعنوان اپراتور در دفاتر مشغول کار شوند می توانند از این ویدیو ها استفاده کنند.

پکیج آموزشی ثبت آنی شامل چه مواردی می باشد؟

مجموعه کامل آموزش تصویری سیستم ثبت آنی دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور شامل شکل کلی نرم افزار ثبت آنی و آموزش شروع به تنظیم اسناد و نحوه تنظیم اسناد بیع از قبیل قطعی منقول و غیرمنقول.کلیه وکالت نامه ها. کلیه خدمات ثبتی(فک رهن و فسخ سند و … ) .اقرارنامه . صلح نامه. تعهدنامه. وصیت نامه. رضابت نامه.  و سند اجاره نامه و غیره . آموزش کامل ارسال و دریافت نامه مکانیزه اتوماسیونی.آموزش تنظیم گواهی امضا و نحوه اخذ شناسه یکتا و ثبت نهایی انواع اسناد. ارسال استعلام و توضیحاتی در خصوص سایر بخش های سیستم ثبت آنی

مدرک تحصیلی برای تاسیس دفتر اسناد رسمی باید به چه صورت باشد؟

 این شغل یکی از بهترین مشاغل برای فارغ‌التحصیلان رشته حقوق است. با این حال، فارغ‌التحصیلان سایر رشته‌ها نیز با در نظر گرفتن شرایطی می‌توانند به این حوزه ورود پیدا کنند. براساس قوانین دفترخانه اسناد رسمی افراد می‌بایست دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد حقوق باشند.علاوه بر فارغ‌التحصیلان حقوق، افرادی که دارای مدرک تحصیلی در زمینه فقه و حقوق اسلامی هستند نیز می‌توانند برای این کار اقدام کنند. دارندگان مدرک حقوق و فقه نیازی به شرط معدل نداشته و می‌توانند در آزمون شرکت کنند. افرادی نیز که فاقد مدرک در رشته‌های مذکور هستند می‌توانند در آزمون سردفتری شرکت کنند. با این تفاوت که آزمون آنها متفاوت بوده و دارای شرایط خاص خود است. ضمن آنکه این دسته از افراد بعد از قبولی در آزمون باید امتیاز دفترخانه را از افراد دیگر خریداری کنند. به همین دلیل معمولا بحث فروش مجوز دفتر اسناد رسمی در این حوزه بسیار شایع است.

آموزش مناسب برای چه کسانی است؟

سردفترانی که در حال حاظر مشغول به کار هستند و قصد دارند سیستم ثبت آنی را به همراه نکات کلیدی از ۰ تا ۱۰۰ فراگیرند.و عزیزانی که به تازگی میخواهند شروع به شغل شریف سردفتری و یا دفتریاری نمایند. و کارمندان حال حاظر دفاتر اسناد رسمی که قصد دارند حرفه خود را اصولی و دقیق از ابتدا آموزش ببینند.فارغ التحصیلان رشته حقوق که به تازگی قصد ورود به بازار کار را دارند و با توجه به این آموزش انتقال اطلاعات و تجربه چندین ساله را دریافت می کنند و همچنین سایر افرادی که علاقه مند به یادگیری فن سند نویسی هستند.

انتصاب سردفتران از چه راهی است؟

1- از طریق آزمون سالانه ی سردفتری 2- از طریق معرفی جانشین از طرف سردفتری که در شرف بازنشستگی است.

سن من 23 سال است ، آیا می توانم سردفتر یا دفتریار شوم؟

سن سردفتران در بدو اشتغال نباید کمتر از 24 سال و بیشتر از پنجاه سال باشد. همچنین سن دفتریاران نیز نباید کمتر از 20 سال و بیشتر از پنجاه سال باشد.

شخصیت های مناسب شغل سردفتری چه کسانی هستند؟

در یک انتخاب شغل صحیح و درست، عوامل مختلفی از جمله ویژگی های شخصیتی، ارزش ها، علایق، مهارت ها، شرایط خانوادگی، شرایط جامعه و … برای هر فرد باید در نظر گرفته شوند.شناخت درست شخصیت هر فرد فرآیندی پیچیده و محتاج به تخصص و زمان کافی است.به طور کلی همیشه افراد موفقی از تیپ های شخصیتی مختلف در تمام مشاغل هستند و نمی توان دقیقا اعلام کرد که فقط تیپ های شخصیتی خاصی هستند که در این شغل موفق می شوند. اما طی تحقیقاتی که صورت گرفته تیپ های شخصیتی ای که برای این شغل معرفی می شوند، عموما این کار را بیشتر پسندیده و رضایت شغلی بیشتری در آن داشته اند.

آزمون دفتر اسناد رسمی به چه صورت است؟

آزمون دفتر اسناد رسمی به تشخیص سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار می‌شود و اشخاص واجد شرایط می‌توانند در آن شرکت کنند.  معمولا این آزمون سالی یکبار برگزار می‌شود.

آزمون سردفتری شامل چه دروسی می باشد؟

معمولا از هفت درس حقوق ثبت، ادبیات فارسی، ادبیات عربی، جزاء، مدنی، قانون تجارت، آیین‌نامه‌ها و قوانین ثبتی است. با این حال، می‌توان گفت برخی دروس مانند آیین‌‌نامه‌ها و قوانین ثبتی به همراه حقوق ثبت اهمیت و ضریب بیشتری دارند. تعیین ضریب دروس مختلف بر عهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است. بعد از آنکه افراد توانستند در آزمون مذکور نمره لازم را کسب کنند، سپس باید با طی مراحل مصاحبه، کارآموزی و اختبار اقدام به راه‌اندازی دفترخانه کنند.

سردفتر به چه کسی می گویند؟

سردفتر (یا سردفتردار) شخصی است که اداره امور دفاتر اسناد رسمی یا دفاتر ازدواج و طلاق را بعهده دارد.

دفتر اسناد رسمی وابسته به کدام نهاد است؟

دفتر اسناد رسمی (یا دفترخانه یا محضر) نهاد مدنی وابسته به قوه قضائیه ایران برای تنظیم و ثبت رسمی اسناد است که بصورت مستقل و بدون وابستگی مالی به حاکمیت سیاسی اداره می‌شود.یکی از بیشترین نظارت‌ها در بین تمامی دستگاه‌ها بر این صنف اعمال می‌شود.

میزان درآمد سردفتران به چه صورت است؟

درآمد سردفتران با توجه به عواملی از جمله محل دفتر، میزان معاملات و غیره متفاوت است. برخی از دفترخانه ها درآمدهای ناچیز و برخی درآمدهای کلان دارند.بنا بر تصوری که میان مردم است، صاحبان دفاتر اسناد رسمی با این همه هزینه انتقال سند قطعا دارای درآمدهای کلان هستند؛ حال آن‌که از کل هزینه انتقال سند، مبلغ نسبتا کمی به عنوان حق‌التحریر دفاتر اسناد رسمی منظور می‌شود .

چه وجوهی در دفاتر اسناد رسمی وصول می‌شود؟

حق التحریر طبق تعرفه مقرر وزارت دادگستری.-حق الثبت به ماخذ ماده ۱۲۳ قانون اصلاحی قانون ثبت.-مالیات و حق تمبر برابر مقررات مالیاتی.-سایر وجوهی که طبق قوانین وصول آن به عهده دفترخانه محول است.

چه افرادی هستند که بنا بر قانون نمی‌توانند در این حوزه به عنوان سردفتر با دفتریار فعالیت کنند؟

1-اتباع بیگانه 2-اشخاص مشهور به فساد عقیده، معتادین به مواد مخدر و کسانی که فاقد صلاحیت اخلاقی باشند. محکومین به انفصال دائم از خدمات دولتی، قضایی، وکالت دادگستری و همچنین محکومین به انفصال موقت از خدمات و مشاغل مزبور در مدت انفصال یا تعلیق 3-کسانی که تحت قیومت یا ولایت هستند. 4-محکومین به جنایات عمدی، محکومین به ارتکاب جنحه‌های منافی عفت و همچنین محکومین به جنحه‎هایی که مطابق قانون مستلزم محرومیت از برخی حقوق اجتماعی مذکور در ماده 15 قانون مجازات عمومی است. همچنین افرادی که احراز شود به اتهامات جنایات عمدی تحت محاکمه هستند.

5/5 - (21 امتیاز)
آموزش غیر حضوری و آنلاین کارآموزی کار در دفاتر اسناد رسمی
دوره های افزایش مهارت های حقوقی
تدریس دروس تخصصی آزمون سردفتری
آموزش غیرحضوری کار در در دفترخانه
ویدیو های جامع آموزشی سردفتری
کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی
مشاوره آنلاین حضوری ثبتی دفتر اسناد رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *