اهمیت آموزش آنلاین و غیر حضوری چیست؟

فهرست عناوین

آموزش آنلاین و غیر حضوری

از گذشته تا به امروز جوامع با فرهنگ های مختلف راهکارهای متفاوتی برای انجام امور روزمره خود انتخاب کرده اند.این امور شامل جزیی ترین کار مثل پرداخت یک قبض برق یا تشکیل کنفرانسهای علمی یا کاری میباشد.اما آنچه که اهمیت دارد نوع انجام این امور ومزایا و معایب آن است.اهمیت آموزش آنلاین و غیر حضوری چیست؟
اولین روش و قدیمی ترین آن ، انجام کارها به صورت حضوری و فیزیکی بوده است.مخصوصا در کشورها و جوامع نه چندان پیشرفته.به طور مثال در زمینه آموزش به معنای کلی کلمه شامل آموزشگاهای هنری ،مراکز تحصیلی ،عملی و … .این آموزشها به صورت حضوری مشکلات فراوانی همواره همراه خود داشته و خواهد داشت:آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی

  • اتلاف وقت و زمان برای حضور در کلاسها
  • هزینه رفت و آمد و مشکلات مربوط به آن مثل ترافیک وغیره
  • بعضا عدم وجود مکان مناسب کلاسهای تدریس از لحاظ محیطی و رفتاری
  • عدم امکان تشکیل مجدد کلاسها در صورتی که هنرجو یا کارآموز به هر دلیلی نتواند به موقع در جلسه حاضر شود
  • عدم تشکیل کلاسها به علت غیبت استاد علیرغم حضور هنرجویاندوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار
  • و غیره “اهمیت آموزش آنلاین و غیر حضوری چیست؟”

آموزش آنلاین(غیرحضوری)

با توجه به آنچه که عرض کردیم تکلیف چیست؟ آیا باید دست روی دست بگذاریم و تمام فعالیتهای آموزشی و کسب و کار خود را تعطیل کنیم؟!
البته که خیر.
همانطور که اغلب کشورها هنوز اکثر کارهای اداری و آموزشی خود را به شکل حضوری و فیزیکی انجام میدهند در برخی از کشورهای پیشرفته از سالهای دور، روش سیستم آنلاین و غیر حضوری را در پیش گرفته اند.و از این بابت سود و منفعت بالایی چه در زمان و هزینه و … برده اند.مخصوصا زمان که اهمیت بالایی برای این جوامع پیشرفته دارد.
انواع آموزشها و تدریس های آنلاین،کنفرانسهای علمی و یا بیزینسی و غیره.روشی که حداقل هنوز در جامعه ما به درستی جا نیفتاده است.
شاید مشکلات بوجود آمده در حال حاضر به دلایل مختلف مردم را به این روش کاری سوق دهد که به راحتی در منازل خود بنشینند ،تدریس کنند،آموزش ببینند،بیزینس کنند، کنفرانسهای مهم را شرکت کنند و حتی سر پروژه ها حضور آنلاین داشته باشند.
پس بهترین گزینه آموزش آنلاین می باشد . آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی

آموزش آنلاین و غیر حضوری کار در دفتر اسناد رسمی

این دفترخانه ( ]موزشگاه حقوقی وفاگستر ) با توجه به هدفی که مدتیست بدنبال آن میباشد و آن آموزش تجربی و عملی سردفتری(کار در دفتر اسناد رسمی) برای دوستان ، همکاران و علاقمندان می باشد کلاسهای حضوریدوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار را تشکیل داد که البته با استقبال همکاران عزیز مواجه شد.لکن این جلسات کارآموزی تجربی به علت شیوع بیماری کرونا در حال حاضر برگزار نمی شود.
این مجموعه به درخواست دوستان تصمیم گرفت تا آموزش را ادامه دهد.لذا کلاسهای آموزش آنلاین یا غیر حضوریآموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی و از راه دور را انتخاب کردیم که البته با توجه به شرایط موجود و اینکه مردم قادر به خارج شدن از منازل نیستند با استقبال متقاضیان مواجه شده است.
روش دیگر نیز که با همفکری سردفترانی که برای کارآموزی در جلسات حضوری ما حاضر میشدند انجام پذیرفت،تهیه مجموعه ویدیو های جامع و کامل آموزش سردفتری ویدیو های جامع آموزشی سردفتری بود که البته این ویدیو ها آماده عرضه به دوستان میباشد.مزیت این ویدیو ها این است که اولا: دوستان میتوانند به راحتی در منازل خود این ویدیوها را  مشاهده نموده و بطور کامل تنظیم اسناد و ثبت آنی را آموزش ببینند و ثانیا: اگر سوال یا ابهامی وجود داشت به شکل آنلاین یا سایر روشها با ما تماس گرفته و ما جوابگو خواهیم بود. آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی

هماهنگی جهت مشاوره ثبتی و آموزش آنلاین سردفتری و تهیه ویدیوهای آموزشی

دوستان همکاران و علاقه مندان به روشهای آموزشی فوق میتوانند با شماره 09037900878 تماس حاصل فرمایند و جهت مشاوره ثبتی مشاوره ثبتی آنلاین و غیر حضوری | مشاوره از راه دور ثبتی آموزش آنلاین تجربی و عملی کار در دفتر اسناد رسمی آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی و یا تهیه ویدیو ها ویدیو های جامع آموزشی سردفتری هماهنگی لازم را بعمل آورند.

همچنین کلاس های آموزش سردفتری و کار در دفترخانه نیز برای علاقه مندان برگزار می گردد.دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار تلفن تماس جهت مشاوره و ثبت نام در کلاس های حضوری و آنلاین : 33182790 – 021

سر دفتر و مدیر آموزشگاه وفاگستر

اسماعیل وفایی

فیلم های زیر را ببینید

روش آموزش حضوری و آنلاین(مجازی) سردفتری و ویدیوهای آموزشی

سوالات متداول 

من شاغل هستم و نمی توانم برای آموزش حضوری ثبت نام کنم، آیا با این آموزش می توانم همه چیز را یاد بگیرم؟

یکی از اهمیت آموزش مجازی یا کلاس مجازی با حضوری در این است اگر شما شاغل هستید میتواند این نوع آموزش برای شما بسیار آیده آل باشد , لازم نیست که شما در تمامی کلاسها شرکت کنید زیرا این کلاسها ضبط میشوند و شما بعدا میتوانید انها را دانلود کرده و استفاده نمایید.

من بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل هستم. آیا می توانم از این آموزش استفاده کنم؟

هر کجا هستید چه در منزل چه در محل کار چه در سفر چه درون وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی ، مترو و … به دوره های آنلاین دسترسی داشته باشید فقط کافیست قبلا آموزش ها را به صورت اینترنتی دانلود کرده باشید و هر جایی حتی بدون اینترنت ببینید.

از لحاظ صرف وقت کدام آموزش بهتر است؟

یک موضوع تدریس شده به روش آموزش غیرحضوری، تقریبا ۲۵ تا ۶۰ % کمتر از آموزش به شیوه سنتی وقت می برد، چرا که به امکانات خاصی نیاز نیست و همچنین کلاس مجازی فشرده تر و مفیدتر از تدریس های سنتی است.و در آموزش مجازی شما قدرت بالاتری برای مدیریت زمان دارید.

سرعت یادگیری مطالب در آموزش های غیرحضوری و آنلاین به چه صورت است؟

به وسیله آموزش غیرحضوری و آنلاین، دانش پذیران کنترل بیشتری بر مسیر فرآیند آموزش خود دارند، در واقع همواره بوسیله مسیری که برای آموزش آنها تصویر شده است می دانند که در چه نقطه ای قرار دارند و همین نکته باعث می شود سرعت آموزش و یادگیری تا ۶۰ درصد بیشتر از حالت معمولی شود.  برای آموزش مطلب خاصی بصورت آنلاین به طور متوسط کاهش زمانی به میزان ۴۰ تا ۶۰ درصد تسبت به آموزش همان مطلب در آموزش سنتی وجود دارد.

چرا باید از این آموزش استفاده کنیم؟

آموزش ها کاربردی هستند و به صورت ویدئویی تهیه شده که جهت تسهیل در استفاده و یادگیری کلیه امور مربوط به دفترخانه و تنظیم سند می باشند.

آموزش غیرحضوری چه مزیتی دارد؟

 امکان دسترسی به کلیه نقاط آنها در هر زمانی است. هر زمان که فراگیری پایان می یابد، می توانید فردا از همان نقطه ادامه دهید. یا اگر قسمتی از آموزش را متوجه نشده اید، به عقب برگردید و آن را دوباره مرور کنید و یا اگر قسمتی از درس به یادتان نمی ماند، آن قسمت را هر روز مرور کنید. بهره وری زمانی بیشتر در آموزش مجازی به گونه ای است که می توانید هنگام بیکاری از آموزش های غیرحضوری استفاده کنید، و آنچه را که دلتان می خواهد را آموزش ببینیند؛ یعنی نیازی نیست که برای فراگیری یک مورد، ۱۰ مورد دیگر را نیز گوش بدهید و کلاس و سرعت کلاس در دست خودتان می باشد.

5/5 - (21 امتیاز)
آموزش غیر حضوری و آنلاین کارآموزی کار در دفاتر اسناد رسمی
دوره های افزایش مهارت های حقوقی
تدریس دروس تخصصی آزمون سردفتری
آموزش غیرحضوری کار در در دفترخانه
ویدیو های جامع آموزشی سردفتری
کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی
مشاوره آنلاین حضوری ثبتی دفتر اسناد رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *