خدمات آموزشی و مشاوره ثبتی آموزشگاه حقوقی وفاگستر

فهرست عناوین

خدمات آموزشی و مشاوره ثبتی آموزشگاه حقوقی وفاگستر

در راستای اهداف آموزشگاه وفاگستر و در ادامه فعالیت های دفترخانه 1152 تهران جهت بالابردن سطح اطلاعات حقوقی و ثبتی در قالب مقالات و نوشته ها همراه با ویدیو های آموزشی در سایت ویدیو های جامع آموزشی سردفتری و پیج رسمی تماس با آموزشگاه حقوقی وفاگستر و نظر به استقبال دوستان و همکاران عزیز ، تصمیم بر این گرفتیم تا خلاصه ای از فعالیتهای ایندفترخانه را در این نوشته برای علاقمندان بیان نماییم.
همانطور که اشاره شد تمامی اقدامات ایندفترخانه بر این اساس بوده تا از طرق مختلفی که تاکنون بدلایل مختلف صورت نپذیرفته است ،تا بتواند در جهت مسایل مختلف خدمات آموزشی و مشاوره ثبتی آموزشگاه حقوقی وفاگستر کمکی در جهت آموزش دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار و مشاوره مشاوره ثبتی آنلاین و غیر حضوری | مشاوره از راه دور ثبتی به هموطنان عزیز بنماید تا شاید بتوانند از این مطالب بهره لازم در جهت سهولت مراودات اقتصادی و حقوقی و ثبتی نصیبشان شود و دچار مشکلات و زیانهای مالی نشوند.لذا فعالیتهای ایندفترخانه را میتوان به 3 بخش تقسیم نمود.

مشاوره حقوقی وثبتی

اولین ومهمترین هدف خدمات آموزشی و مشاوره ثبتی آموزشگاه حقوقی وفاگستر از طراحی این سایت و سایر ابزارهای ارتباطی ارائه مشاوره مشاوره ثبتی دفتر اسناد رسمی  به تمام هموطنان عزیز می باشد که در خصوص مسائل حقوقی و ثبتی نیاز به راهنمایی دارند.
اهمیت این موضوع زمانی احساس میشود که بسیاری از اشخاص به علت عدم اگاهی به قوانین ثبتی و حقوقی اقدامات و معاملاتی انجام میدهند و دچار مشکل می شوند و بعضا ضرر و زیان مالی بر آنها وارد میشود و بعد از این واقعه ناخوشایند به دفاتر اسناد رسمی یا وکلا مراجعه می کنند که این خود نیز مستلزم صرف هزینه و زمان زیادی برای رسیدن به نتیجه در پی خواهد داشت.
لذا ایندفترخانه برای اولین بار اقدام به مشاوره حقوقی و ثبتی نموده که به صورت حضوری و غیرحضوری ( آنلاین)  امکان پذیر می باشد.

آموزش کار در در دفتر اسناد رسمی(کارآموزی سردفتری)

یکی دیگر از خدمات ایندفترخانه آموزش تخصصی و تجربی دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار کار در دفتر اسناد رسمی می باشد.به دو دلیل این آموزشها ارائه میشود:

  1. کار آموزی تخصصی و تجربی سردفتران عزیزی که قصد ورود به شغل سردفتری را دارند و بعلت اینکه بدلایل مختلف نتوانستند در دوره کارآموزی بطور جامع و کامل با نکات تخصصی و تجربی سردفتری آشنا بشوند.http://www.notary.ir/content-news-letter/98
  2. علاقمندان به کار در دفاتر اسناد رسمی که می توانند با این آموزشها با مسایل ثبتی و تنظیم اسناد آشنایی پیدا نمایند و آماده اشتغال در دفاتر اسناد رسمی بشوند.
    این آموزشها به شکل حضوری و یا غیر حضوری (آنلاین) آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی و یا از طریق ویدیو های آموزشی ویدیوهای آموزش سردفتری و کار با سیستم ثبت آنی صورت می پذیرد که البته مورد استقبال دوستان واقع شده و ما نیز دلگرم به ادامه امر آموزشی شدیم.
    در ادامه به توضیح این ویدیوها و کاربرد و دلایل تهیه انها خواهیم پرداخت.

عرضه ویدیو های آموزشی

در حال حاضر با توجه به شرایط خاص موجود و شیوع بیماری و اینکه بسیاری از دوستان علاقه مند به یادگیری کارآموزی سردفتری و کار در دفاتر اسناد رسمی می باشند و البته به درخواست عزیزانی که در کلاسهای حضوری ما شرکت می نمودند ، برای سهولت کار دوستان ویدیو هایی در خصوص کار در دفتر اسناد رسمی و 4 دی وی دی مشتمل بر 14 فیلم جهت کار با سیستم ثبت آنی تهیه شده است که به علاقمندان عرضه می شود.
ویدیو های جامع آموزشی سردفتری مزیت این ویدیو ها در این است که براحتی می توان در منزل آنها را تهیه کرد و مهارت لازم را در تنظیم اسناد و کار با سیستم ثبت آنی کسب نمایند .
ضمن اینکه یک جلسه حضوری نیز در نظر گرفته شده تا اشخاصی که این ویدیو ها را تهیه کرده اند سوالات و ابهامات احتمالی را برطرف نمایند . فیلم های آموزشی بروزترین و کاملترین پکیج آموزشی در حال حاضر می باشد که دارای تاییدیه سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد.
همچنین فایل های حاوی نمونه اسناد و فرمها و متون و شرایط حقوقی نیز در DVD گنجانده شده است.

عناوین فیلم ها

  • تنظیم اسناد قطعی منقول و غیر منقول
  • استعلام ثبت
  • استعلام دارایی
  • ارسال سند تک برگی و درخواست سند
  • تنظیم سند رهنی ،تعویض وثیقه ، مازاد و متمم رهنی
  • تنظیم انواع اسناد وکالتنامه و تفویض وکالت
  • تنظیم سند تقسیم نامه
  • اسناد انتقال اجرایی
  • اقرارنامه اصلاحی
  • کلیات سیستم ثبت آنی
  • ارسال نامه اتوماسیونی
  • ….

کتاب تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

خدمات آموزشی و مشاوره ثبتی آموزشگاه حقوقی وفاگستر برای اولین بار کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی ویژه سردفتران ،دفتریاران و کارمندان دفاتر و دانش آموختگان حقوق ثبت توسط آقای اسماعیل وفایی سردفتر و مدیر آموزشگاه حقوقی وفاگستر نگارش یافته است که چاپ دوم کتاب با آخرین اصلاحات و تغییرات به علاقهمندان عرضه می گردد.کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی

فیلم های زیر را ببینید

ویدیو کوتاه از خدمات آموزشگاه حقوقی وفاگستر

سوالات متداول 

کلاسهای آموزش کارآموزی سردفتران در حال حاضر چگونه برگزار میشود؟

کار آموزی تخصصی و تجربی سردفتران عزیزی که قصد ورود به شغل سردفتری را دارند و بعلت اینکه بدلایل مختلف نتوانستند در دوره کارآموزی بطور جامع و کامل با نکات تخصصی و تجربی سردفتری آشنا بشوند بصورت حضوری و غیر حضوری(آنلاین) به دوستان و علاقمندان ارایه می شود.

من در شهرستان اقامت دارم و امکان حضور در کلاسهای شما را ندارم چگونه میتوانم کار در دفتر اسناد رسمی را آموزش ببینم؟

در صورتی که نمیتوانید در کلاسهای حضوری ما شرکت کنید این امکان وجود داردکه بصورت غیر حضوری (آنلاین) آموزش آنلاین و غیر حضوری سردفتری | آموزش مجازی ثبتی و یا از طریق ویدیو های آموزشی ویدیوهای آموزش سردفتری و کار با سیستم ثبت آنی کار در دفاتر اسناد رسمی و کارآموزی تخصصی سردفتری را آموزش ببینید.

ویدیوهای آموزشی شما شامل چه مواردی است و چگونه میتوان آنها را تهیه کرد؟

در حال حاضر با توجه به شرایط خاص موجود و شیوع بیماری و اینکه بسیاری از دوستان علاقه مند به یادگیری کارآموزی سردفتری و کار در دفاتر اسناد رسمی میباشند برای سهولت کار دوستان 5 ویدیو تخصصی کار در دفتر اسناد رسمی و 2 ویدیو جداگانه جهت کار با سیستم ثبت آنی ویدیو های جامع آموزشی سردفتریبه علاقمندان عرضه می شود.جهت هماهنگی برای تهیه ویدیو ها با شماره09037900878 تماس حاصل فرمایید.

دوره جلسات آموزش حضوری شما آیا شامل سند نویسی و اپراتوری نیز میشود و چند جلسه است؟

کلاسهای حضوری و غیرحضوری آموزشی علاوه بر کارآموزی تخصصی و تجربی سردفتری شامل آموزش سندنویسی و اپراتوری دوره های آموزش دفتر اسناد رسمی ویژه بازار کار نیز میشود و علاقمندان میتوانند برای تکمیل اطلاعات ثبتی در تنظیم اسناد در این کلاسها شرکت کنند که برای سند نویسی5 جلسه و اپراتوری دو جلسه میباشد و در صورتی که کارآموز آموزش بیشتری نیاز باشد یک جلسه اضافه در نظر گرفته شده است.

محل سکونت من از دفترخانه شما دور است و امکان مشاوره حضوری برای من امکان ندارد .چگونه میتوانم از شما مشاوره بگیرم؟

اصولا مشاوره های ثبتی باید به صورت حضوری و ارایه مدارک صورت پذیرد تا بهترین راهکار حقوقی ارائه شود، لکن ایندفترخانه برای اولین بار اقدام به مشاوره ثبتی و حقوقی نموده که به صورت حضوری و غیرحضوری(آنلاین) مشاوره ثبتی آنلاین و غیر حضوری | مشاوره از راه دور ثبتی امکان پذیر میباشد.در صورت هماهنگی قبلی میتوانید بصورت تلفنی نیز از مشاوره ما بهرمند شوید.

میخواهم زمینی در کلاردشت خریداری کنم واگر امکان داشته باشد در خصوص تنظیم سند و اینکه معامله معارض نباشد میخواهم از شما مشاوره بگیرم؟

مشاوره های ثبتی در تنظیم اسناد معمولا قبل از انجام معامله و تنظیم اسناد اهمیت دارند تا جلوی ضرر و زیان را بگیرند لذا شما میتوانید مدارکی که در خصوص ملک و معامله  مزبور دارید را ارایه دهید تا جهت مشاوره و ارزیابی صحت آنها راهنمایی لازم انجام شود.

در تنظیم مبایعه نامه آپارتمان که قصد خرید آن را دارم میتوانم از شما کمک بگیرم؟

اصولا مشاوره های ثبتی دفترخانه در خصوص تنظینم اسناد رسمی میباشد و شامل تنظیم اسناد عادی نمی شود.زیرا طبق قانون دفاتر حق تنظیم اسناد عادی مثل مبایعه نامه را ندارند.لکن میتوانیم در خصوص صحت مدارک یا آگاهی از اصول قانونی و عرفی تنظیم مبایعه نامه راهنمایی لازم را به شما ارایه دهیم.

آیا شما میتوانید در دعاوی کیفری مشاوره بدهید.زمینی ازدوستم خریدم که مال غیر بوده و از من کلاهبرداری کرده است؟

مشاوره دفترخانه در زمینه مسائل ثبتی و حقوقی در تنظیم اسناد است و شامل دعاوی کیفری نمی شود و بهتر است پیگیری و جلو بردن پرونده کیفریتان و شکایتی که کرده اید را به همکاران وکیل بسپارید اگر چه تا حدی که بتوانیم شما را راهنمایی خواهیم کرد.

5/5 - (27 امتیاز)
آموزش غیر حضوری و آنلاین کارآموزی کار در دفاتر اسناد رسمی
دوره های افزایش مهارت های حقوقی
تدریس دروس تخصصی آزمون سردفتری
آموزش غیرحضوری کار در در دفترخانه
ویدیو های جامع آموزشی سردفتری
کتاب آموزش تخصصی و کاربردی کار در دفاتر اسناد رسمی
مشاوره آنلاین حضوری ثبتی دفتر اسناد رسمی

18 پاسخ

  1. سلام خدمت شما جناب وفایی.کلاسهای حضوری فوق العاده بود و آموزشها عالی.خوشحالم که تونستم از این کلاسها استفاده کنم.موفق باشید

    1. سلام جناب آقای باتمانی عزیز.
      خوشحالیم از اینکه کلاسها مورد قبول شما واقع شده و ما توانستیم با همکار و دوست خوبی آشنا بشویم.ان شااله در مسایل کاری با هم همکاری خواهیم داشت.موفق و پیروز باشید.

  2. درود بر شما.تلاش شما در خصوص آموزش سردفتران جدید واقعا قابل تقدیر است.و خوشحالم که جناب محرابی را برای آموزش معرفی کردم.الان وضعیت کلاسهای حضوری چگونه است؟

    1. سلام محمد جان.جناب محرابی از دوستان و همکاران خوب ما هستند و خوشحال شدیم در این مدت در خدمت ایشان بودیم.کلاسهای حضوری فعلا با محدودیت برگزار میشود.مشتاق دیدار شما هستیم

  3. سلام و عرض ادب.قاسمی هستم که در کلاسهای شما شرکت کردم.متاسفانه به علت کرونا نتونستم 2 جلسه پایانی خدمت برسم.آیا راهی هست من بتونم آموزشها رو بصورت غیر حضوری ادامه بدم.موفق و پیروز باشید.در ضمن از زحمات جناب عمید تشکر میکنم.

    1. سلام جناب آقای قاسمی
      بله متاسفانه به علت شیوع کرونا جلسات ما تشکیل نمیشد.در حال حاضر با تعداد محدود برای سلامتی دوستان آموزش ادامه دارد.میتوانید ادامه کلاسها رو تشریف بیاورید.خوشحال میشویم.به امید دیدار

  4. سلام جناب وفایی.
    ویدیو های ارسالی بسیار عالی بود بخصوص کار با سیستم ثبت آنی.فقط چند سوال در مور تنظیم اسناد رهنی و صلح داشتم که اگر امکان داشته باشه بصورت حضوری یا آنلاین از شما بپرسم.تشکر

    1. سلام سرکار خانم شادلو.
      در خصوص ویدیو ها هر سوال یا ابهامی که وجود دارد میتوانید به صورت حضوری یا آنلاین آنها را برطرف کنیدو این به اختیار شماست.در هر دو صورت ما آماده جوابگویی هستیم.موفق باشید

  5. درود و سپاس بر همکار عزیزم جناب وفایی
    یکماهی هست مشغول شدم و میخواستم از این طریق تشکر ویژه از شما و استاد عمید داشته باشم.این شانس رو داشتم که در جوار شما عزیزان بودم و آموختم.شاد و پیروز و سربلند باشید.

    1. سلام و عرض ادب خدمت دوست و همکار عزیز جناب آقای پرهیزکار
      خدا رو شکر که مشغول بکار شدید.هر کمک یا سوالی بود ما در خدمتیم.ان شااله که در تمام زمینه ها موفق باشید.

  6. سلام.خسته نباشید.در خصوص ویدیو ها میخواستم سوال کنم که یک جلسه کلاس حضوری برای طرح سوالات به چه شکل برگزار میشه.من بروجرد هستم و حضور در جلسه برای من مشکل است.امکانش هست منو راهنمایی کنید.در ضمن بابت ویدیو ها تشکر

    1. سلام خدمت دوست عزیز.
      ما از ابتدا یک جلسه حضوری برای اشخاصی که ویدیو ها رو تهیه کرده بودند در نظر گرفته بودیم.اگر سوالی برای شما مطرح شده و امکان حضور شما مهیا نیست میتوانیم به صورت آنلاین جوابگوی شما باشیم.برای هماهنگی با شماره09037900878 تماس بگیرید.در خدمت شما هستیم

  7. سلام خدمت سردفتر محترم و خوشتیپ جناب آقای وفایی.
    خدا رو شکر آخرین جلسه آموزش آنلاین هم دیروز با تدریس آقای عمید به پایان رسید.برای من که فعلا با شرایط کرونا خونه نشین شدم خیلی مفید بود.فقط میخواستم با هماهنگی شما یک جلسه خدمت برسم برای عرض ادب و آشنایی با محیط دفترخانه.خیلی خیلی تشکر.کار فوق العاده ای بود.موفق باشید

    1. سلام مازیار جان.خدا رو شکر که آموزش آنلاین هم تمام شد.حتما زمان مناسبی در نظر میگیریم تا شما را ملاقات کنیم.تشکر از لطف شما

  8. درود بر شما
    ضمن تشکر از زحمات شما در زمینه آموزش و مشاوره که البته در هر دو مورد بهره مند شدیم میخواستم قدردانی ویژه ای داشته باشم از آقای عمید که با مشاوره و راهنمایی صحیح و بموقع به ما کمک زیادی کردند .کار شما واقعا قابل ستایش است.ممنون از شما و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما

    1. سلام سرکار خانم بیات.
      خوشحالیم که مشاوره ما مورد قبول شما بود و توانست به شما کمک کند.ما هم از اعتماد شما متشکریم.پیروز و سربلند باشید

  9. سلام بر مدیریت دفترخانه1152 تهران.
    جناب وفایی ضمن عرض ادب و خسته نباشید میخواستم در خصوص کلاسهای حضوری شما سوال کنم.در شرایط موجود کلاسها برگزار میشه و در ضمن چگونه میتونم ویدیو های شما رو تهیه کنم.ممنون از طرح جدید و جالب شما برای آموزشها

    1. سلام جناب باتمانی.کلاسها در حال حاضر برگزار میشه ولی با محدودیت نفرات.برای تهیه ویدیو ها هم با شماره 09037900878 تماس بگیرید هماهنگی انجام میشود.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *